2014年3月3日 星期一

❤ 荃灣 - [泰皇晚餐] 充滿泰國風味 ❤



一間充滿泰國風情的餐廳 需則不是很華麗  


但裡面實在有著泰國的風味喔 @@
 





不知道是不是懷孕 就很想吃某一些東西 
想吃就一定要吃到唯止  >.<

最近  我很想去曼谷  但因為黑色警告加上懷孕不能去
又很想吃泰國的東西  == 老公就帶我去了荃灣這一間吃  -  泰皇

























Thai King  泰皇  正宗泰國餐館




























我們先來點菜吧@@


































菜式應有盡有  我們挑的都是為了吃得飽  哈哈

雖然肚子是餓 但吃很少 卻吃很多餐 一天幾乎六餐 ^^"

























店裡有著泰皇和他老婆的照片喔 真的沒有開錯名 叫泰皇呀

























店舖面積中等都有10幾張桌  我們是第一台客人到 

所以不用怕沒位置  如果晚一點來  真的要在外面排隊喔 

或者你也可以先打去預約都行 ^o^


























黃金菠蘿炒飯
























馬拉盞炒通菜


























我最喜歡這一碟  炒河粉   好好吃呀@@

我真的很愛吃  吃到我要和老公搶著來吃呢  哈哈



 不得不吃的就是要叫這些BBQ 燒焦串燒   有雞  豬   牛肉可選

在可上獨特的醬   WO... 好棒的味道呀@@


























這兩個雞翼 好像燒到有點過份囉 哈哈

但是我也有照吃  把燒黑的不吃就是了  

真的是燒雞翼  我自細鍾意食  ^O^


地址: 荃灣河背街82號地下
電話: 3145 1151





13 則留言:

  1. meiwa Tsang:
    ~泰菜---味道野味!! 我唔係大肚, 都好渴求食!!
    ~燒雞翼, 都係我自細鐘意食!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. VICKY 哈哈 系囉@@ 味道系吾同廣東菜嫁!!!

      刪除
  2. 你叫果幾樣,我全部都鐘意食...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. DULL Haa 我地口味都真系一樣呀 下次一齊去食啦@@

      刪除
    2. 真系好想約埋ka po果d一齊出黎hi tea ><

      刪除
  3. 泰國菜真係食極都唔會厭架!!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. emily 冇錯呀@@ 我真系好想去泰國玩呀

      刪除
  4. 我前幾日都食完泰國野XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. ka po我正系食過呢間咋 你仲有冇第2間介紹下@@ 嘻

      刪除
    2. 我平時o係屯門食架
      屯門小曼谷 ^^

      刪除
    3. 我上open rice搵下先 小最谷 好想去呀最谷 哈哈 ><

      刪除
  5. 你點d菜我全部都好鍾意呀﹗yummy!

    回覆刪除