2018年4月22日 星期日

❤ 閨蜜 行山遊 - 大澳 虎山橋 ❤



目的地:  大澳 (虎山橋)
行走時間: 2.5小時 (好似都冇)

呢種天氣行山簡直一流呀😊雖然都系好熱 但起碼吹過黎既風都系清涼既 😎




今之行呢到 其實都系睇左一個YOUTUBER介紹大澳行山 
因為果條虎山橋吸引左 加上配埋藍天白雲 我真系覺得好靓呀 💖
點樣行就吾介紹啦 大家可以去睇呢個YOUTUBER介紹大澳行山 
一睇就識嫁啦,  我地都系根住距行👍


























全程都吾會有人幫人影相  所以我地2個女仔緊系有備而去啦
登登登...登....  一定要有腳架先生幫手啦 😆



























大家  如果都系同我地一樣 系行水渠上去  條路真系好難上..
因為並唔係一條平路 系一條非常之..
好彩果陣我地見到有一條繩 應該條繩系行山人士整既
我哋都係捉住條繩借力咁樣爬上去  因為太陡峭好難行

不過我地2個都冇問題 你地都試下啦 幾刺激 好好玩😜











































路真係好陡峭  行起上黎真系要好小心呀





上到一段路 我地稍為休息一下 回望落去
風景即是如此 環境真系好舒服 幾難上黎都值得呀




左邊果條系講左好耐好耐既廣珠澳大橋




我地行黎之前就系經過哂下面既大澳屋村




好啦! 在繼續不停走..  有一刻 我地都講 仲未到既 哈哈






































自拍照  系行程中當然小不免啦😁









































你地睇下    路真的並不是路  仲要好陡峭
不過我地2個女仔又覺得好刺激好似探險咁 😂


但如果大家好想去 不過又吾想行呢條陡峭嘅山路
你地仲有另一個選擇 就系行返原本既路 好輕鬆既
去同回程都系返同一條路就得啦😅






































終於 應該上到最追點啦
因為我地見到我地既目標啦 好快就到虎山橋啦

































































咁辛苦上到黎 緊系要同閨蜜盡情影返夠本啦✌






































呢條柱 就系呢到大澳最高點啦!
其實每坐山都會有一條呢啲柱 因為都系代表果坐山既最高位置





天同海 成為一線 真系眼前風景好美👍




























真系好興奮 行山不單止減壓 心情又舒暢 💖
每當打BLOG睇返相片既果一刻我腦袋都全部浮現曬出嚟





























開始步行落山啦
我頭先所講 第2個選擇 就系行呢條路上 去程回程都系同一條路走
簡單好多 平坦好多 安全路😂






































朋友 不雖常見面 但當見面果一刻就會不停講 說話不完💝



























回程走既時候  必經一個公園 我地都有系到玩左陣盪鞦韆 😀😁😂😎































影相  已經成為我生活中一部分  不能夠沒有拍攝 哈哈😎































大家有興趣可以follow我嘅IG呀 tsangmeiwa 😊
👉  https://www.instagram.com/tsangmeiwa/



沒有留言:

張貼留言