2018年4月16日 星期一

石澳 ❤ 彩色小屋 - 拍拖好去處 ❤





其實,石澳呢個地方我一直已經好想去...
只系。。。拖下拖下又吾記得左😅重點系未有呢個機會😆

終於,都抽到一日,兩個女交比婆婆睇住,我地就有半日空檔出去玩囉😁
果到如我所想,真系好靚~彩色既小屋,充滿住田園風情💖
穿梭巷仔,都必定見到家家戶戶既彩色小屋,心情大喜^0^




一早,送完大女返學,我地就出發 💨LET'S GO 😀


方法1 >到筲箕灣港鐵站A3出口, 行到最右面的巴士站乘搭新巴9號往石澳 

方法2 > 又或者你可以筲箕灣港鐵站坐小巴, 寫住往石澳 總站落車!!






















石澳都有餐廳飲食既地方,得茶記冇咩選擇 

不過以上呢間餐廳我地坐底左飲杯野抖下 😄😎 哈哈


呢個分叉路


行左邊就系彩色小屋既路,而右手邊就系往沙灘

我地都有過去望左一下 沙確實系比出面既好幼



首先,比我見到粉紅小屋,好PINK又淺
呀 咁岩我粉紅色衫






















開始左今日既拍照啦  👀啲屋真系好有特色呀
以為平日吾會好多人  不過都比我預期想像中多人呀
因為果日有好多大陸遊客呀  而且仲有台灣既MODEL黎影街拍
我聽到台灣音既普通話估嫁咋 😄但一定系街拍囉 
因為成架麵包車系到 大把衫要換要影相


呢到行幾步都見到有呢啲花 顏色好正呀 我緊系要SET影啦 😁



去相。。。
相。。。相。。。

睇下@@


















橙  紅  黃        .....  真系7彩顏色都有😊






































住系入面既石澳人女👍 真系好有心機油成間屋 
你吾油真系做吾到街坊呀 哈哈 😎

估吾到呀真系 👇張相個POST系我老公要我地咁影嫁哈哈 😁
















我地入到啲巷仔都系任意行 所以到時你可能
見到仲正既顏色小屋

真系5好意思 😏本人對於花特別愛好 花痴一名😆






第一次黎 真系隨便行下行下去咗石澳另一邊既小沙灘  呢邊系冇救生員嫁



嗰度海邊有一間好特色嘅酒吧  不過睇落荒廢左一段時間









題外話  呢一間紫色屋 5知大家有冇印象 曾經有套電視劇系呢到拍既
講水浸,好似洪永城幫手....





呢張相真系真系好扮野呀 哈哈😆






穿過左沙灘我地準備落海上山啦 😎😁 哈哈




中午時分真系烈日當下 好哂呀 




👆見到間士多 可以補給下啲飲品 之後就右上邊上斜





































一直向前行  到盡頭落斜...





































👆落左斜就行左手邊既樓梯繼續走  (吾好行右手邊呀)

樓完樓梯就會見到呢個畫面啦
































































💬大家要小心 走去石頭海謗影相 一定一定一定要小心呀
會有青苔驚滑到呀 記住啦  











 



































👇POINT1影相位  呢到出名影婚莎相必影既其中一個位置 👀






有腳架先生幫手影相 基本上影相吾洗人幫 你中意點影就點影都得  得左





WOO 情人橋呀 淺藍色既情人橋簡直系呢到地標呀

我地系呢到都影左好多相 呵呵




果日真系哂到黑左囉 面有塗防哂 對腳就冇啦 黑左 OH🙈





POINT2   影相位  淺藍色既情人橋
據說淺藍色既情人橋系因為橋面路窄,只能容納兩個人之比人起名為情人橋啦


👇 有兩條路  兩條路最終到既目的地都系一樣既  所以吾洗怕行錯啦




吾系講笑 咁一場黎到 緊系行埋上山 欣賞石澳咁美麗既風景啦 
上到去我唸大概都系20分鐘左右 😅

如果大家吾想行上山 就一定睇埋落去啦  睇相就當去左啦 😛哈哈






其實呢個位幾危險嫁 我系行住啲水渠先上到去
呢個主義系我老公唸嫁  但影出黎我又覺得幾過隱^^





POINT3  上到黎石澳山頭  眼前睇到既風景真系不得了
有水有山 藍天白雲 空氣都清新過人  我吾捨得走TIM 哈哈






































影左張留念下啦  我特登要老公影埋條情人橋✌




















POINT4  在上多小小又有個影相位 👀



今日同老公真系上山又下海  海枯石爛呀 😜😛





































👉四個影相必影位
不過對於我黎講,影相既位太多 哈哈


出左半日,時間過得好快好快, 好滿足嫁啦我
啲相系我今日既收穫 亦為我留左個好美好既回憶💖


大家有興趣可以follow我嘅IG呀 tsangmeiwa 😊
👉  https://www.instagram.com/tsangmeiwa/


預告 💝黎緊我會分享 去台北果四日 我地一家玩左D咩去過邊到嫁😊


沒有留言:

張貼留言