2018年4月19日 星期四

❤台北- 親子遊 Family Trip ❤ DAY 1 ❀淡水天元宮 趕得上櫻花的尾巴❤



每一次為自己打BLOG都有一個好興奮既心情!!
因為記錄底件事既同時 我個腦立即回想起當時所發生既情節 好開心
所以我將來在一一睇返  心情依舊 😁打BLOG原因如此 😊






為呢次旅行 我PLAN左好耐 左唸右唸 食店玩樂地方都要唸好
而且我終於都可以帶到媽咪一齊去旅行 由生完大女一直都走吾開😣

YO ~ 事不宜遲即刻出發...




































早機 8:20AM
冇辨法未光 成家就出門口(CALL左的士就吾驚冇車啦)




































POINT 1   上飛機前指定招牌動作
老老土土都系要影返張先得既 吾系點叫去旅行喔 哈哈😀



兩個女亦都好合作 心情也相當興奮 畢竟都系第一次坐飛機

阿妹一上機 仲要自動波 訓左教 好乖👍訓足成程機 真系太好




溫馨提示
 因我自己上網買機票 大家記得MARK底轉小童餐/ 嬰兒餐啦!!

大人餐外貌都好一般....





































近年來, 台灣個機場捷運開通左 聲稱33MIN就可到達台北車站捷運
而價錢同坐客運又差吾多,重點系機場捷運一定吾怕塞車 時間快!!










捷運上,仲有得比你插電呀 幾貼心呀

當時11點幾.. 冇咩人 坐得相當舒服

























由於今次膽粗粗住民宿 又膽粗粗淘寶買台灣既電話卡
又真系好成功 民宿比預期一樣 乾淨又舒適好溫馨 家的感覺
而淘寶買既電話卡就朋友介紹 我先夠膽買
RMB$35一張 無限上網5日
我原本唸住到步台北機場買電話卡 要$399 台幣 一張 HK$107 一張呀

台北 ❤ 西門町民宿 3分鐘到捷運 ❤ 強烈推薦 我會另外在記錄底民宿既介紹BLOG 因為真系好正  好野緊系要同大家開心SHARE嫁啦 👍😀





已經搵好地方食邊間 所以老公就做指南針帶路啦 😎



台北地道食店 好小港人會知  因為都系當地人先會比較多去食
我系見食物吾差 價錢相宜 就決定左去呢間啦


第一個景點  系我一定好想要去到既 就系淡水 天元宮
比我欣賞到粉紅色既櫻花  雖然 已經有綠葉生長 但都趕得上樓花的尾巴😁



首先 淡水捷運站 一出就有公車站 有架樓花既接送車 直到天完宮 
淡水站一出轉右 就會見到如圖  好近
往天元宮 專門有一架天元宮賞櫻車接送 點對點直落 好方便 車程大約10-15分鐘









































天氣又系藍天白雲 我最愛   在加上主角粉紅色既櫻花 另成張相變得好靚呀





































其實一家人去旅行 5系講笑 真系同一個位會影幾張
因為我地一家四口影 兩姊妹影 婆婆影  兩姊妹各單人影
我同婆婆影  我倆公婆又影 = 7張 哈哈





































我兩個女影相都冇理正經 距地都好難真系同你好好地咁望鋼頭影相😏




































呢張相果陣 老公系到唱 櫻花樹下 😒😂



































出盡幾多口水 先能夠叫到兩姊妹影到呢張相呀 哈哈
又糖又餅又盛..... 






系天元宮實在不宜開腳架幫手 所以我都只能拜託人地幫手影
其實我已經好彩去到都仲可以比我睇到櫻花 已經吾系最盛開既階段

如果大家下年會系2-3月份去
記得上網留意住究竟啲櫻花盛開到咩情況 因為我都不停系到留意住


































阿妹系張相既重點 因為距對手真系.... 😂




































媽咪第一次去旅遊 真系好開心 由其坐飛機果下 真系好得意呀距😊



































我幫距地兩姊妹影多啲相 日後距地先有得睇返呀 
童年既相錯過左就返吾到轉頭影嫁啦



































其實每次影相都咁樣笑 得吾得?好開心囉 😆💝









晚餐  返到西門町食 餐廳名(真川味) 上網介紹 好出名呀



類似香港既大排檔風味不過位置就好舒適乾淨








































都只系HK$230   我見地方近我地 食完仲可以系西門町行街 在買宵夜返民宿食 正!













西門町就好似香港既旺角咁 都系一樣咁多人...













































第一日既收穫 黎台灣都一定會黎藥妝店




我買左2對 其他分別就系媽媽奶奶婆婆 哈哈

距地既鞋一對57HK$  我兩對就HD$200有兩對
夏天最愛著涼鞋 在配埋GEL腳✌


NEXT   BLOG :
九份和十份點天燈 願望已實願 💖
每次點天燈願望都全部實願 好開心呀 '
 有興趣既朋友敬請留意啦😀




沒有留言:

張貼留言