2018年4月15日 星期日

台北 ❤ 西門町民宿 3分鐘到捷運 ❤ 強烈推薦


























💝今次家庭遊我選擇租住民宿,系我第一次租民宿,感覺非常良好,很舒適 ,很乾淨!!
而民宿位於西門町, 離捷運站三分鐘, 非常方便😛

房東還很好人,在西門町捷運站等我們,另我吾需要擔心吾識路去


我系FACEBOOK UP左民宿既相 

身邊有好多朋友都問我 你住既系邊間民宿黎嫁 ?💬

於是,我打一篇POST關於我今次住民宿嘅資料,相片,比大家參考一下

每款每一間都獨一無二任,真系慢一步都未必BOOK到👀




今次選擇既民宿系位於西門町,標提就系3MIN到達西門町捷運
房間不算很大,但我們一家人夠哂空間走動




民宿既大堂環境都好優美,可想然之,房間既質素一定吾會差😝


房東見面時比左兩條KEYS比我地 仲有個感應器
你每次返去系大堂都要唱嘟一嘟先比你入
基本上同香港既私人住宅一樣 哈哈




去到所屬樓層 環境就系咁樣 每家每戶









一入屋眼前如此 小客廳 放了很多不同的裝飾 另民宿增加溫馨既感覺 好溫暖💓







































洗手間對出有個洗手盤 起碼有人用廁所出面都仲可以洗到手




風筒 紙巾任用
不過小朋友毛巾我就自備啦




小朋友牙刷我地有自備 但大人就用民宿提供既就算 




溫馨提示:::   牙刷原來5系間間都有提供嫁👀




廁所環境 浴缸 大人小朋友沖涼上落就要小心 以防滑到!!










呢間民宿真系好正 間屋既所有 什至擺設 裝飾我都好中意💝
都估吾到第一次住民宿咁滿意 又乾淨房東又好好人
台灣人真系好親切 好有人情味!!














相信房東真系花左吾小心機同時間系呢到👍








































客廳仲有一張小茶几 好可愛 枱腳用左一對鞋做枱柱 好有復古感覺😎





民宿有兩張雙人床 地下客廳旁邊有一張  樓上閣樓有一張
但一張床可以訓到三個人, 我一家三口訓都仲有位突 訓得好舒服



大家有小朋友的話 記得記得 上樓梯一定要多加小心呀 
我就真系訓教先比家姐走上去 其他時候下面玩嫁咋 哈哈







































仲有個衣櫃 你住一排都夠位你擺衫 哈哈

入面仲有2張椅 棉被!!








































水晶燈真系燒中我 因為我屋企都有盞手晶燈 真系好正








































其實呢次租住民宿 另我地有一番體驗 


都真系同住酒店既價錢差5多 甚至比民宿更優惠
環境一定比酒店更多更大既新鮮感  基本上你酒店有既 民宿都系一樣比到你






💁如果大家都有興趣租住民宿  吾好話我唔益大家👀


依加有個優惠比你地 只要你地用我以下呢個連結登記Airbnb APP



點擊我的連結註冊Airbnb帳號即可為您的第一趟旅程減免$290 HKD。趕快來試試!

註冊左之後吾一定住呢間 你可以去選擇你地心水既民宿都會減免$290 HKD
真系好底呀! 快啲睇下有冇心水啦 💁


大家有興趣可以follow我嘅IG呀 tsangmeiwa 😊
👉  https://www.instagram.com/tsangmeiwa/



預告 💝黎緊我會分享 去台北果四日 我地一家玩左D咩去過邊到嫁😊


沒有留言:

張貼留言