2018年3月11日 星期日

深圳灣 IH CAFE ❤ 閨蜜❤ 瘋狂影相















💁登。。。 我終於出POST啦,幾多年冇出文章呀?😂
三年啦😜呢三年發生既事,實在5能夠三言兩語講返。。。
💕希望我既人生記憶都仍然可以記住呢幾年發生既事啦
簡單講:我依加已經系兩位小朋友既媽咪啦😊有個好錫自己既老公過著幸福快樂的日子😆

好啦好啦。。。😆😁言歸正傳先👇
今次要同大家開心SHARE間好靚既CAFE 地點位於深圳灣IH CAFE(南山店)
快啲入去睇啦!有大量相片。。。請莫見怪😂 


(其實呢張自拍。。。我真系好中意呀☺️☺️☺️☺️)



我地首先10點系荃灣德華公園上車 去深圳灣落$30一程 
車程大概25MIN左右 影下相 傾下一陣個路線點行 其實好快就到😅

出發前一晚,我地好似小學雞去旅行咁,無比既興奮😂
仲有夾過DRESS CODE tim👭💖 務求影到靚相^.^
(畢竟我做左人阿媽💁有得大半日去玩又有好朋友一齊真系好難得既一件事)



















OK,LET'S GO 💨
      😊😄😁😀




話咁快就已經到左深圳灣啦。。。  過左兩邊既關口 
向右手邊一直向前行 就會見到上圖 右方就系的士站
我地既目標 就系搵的士前往目的地😁









































首先,上到的士同司機講去南海酒店路口落,之後過對面馬路就系嫁啦!
(我覺得同司機講IH CAFE 距一定5會知 所以講南海酒店就得 哈哈😂)






可以比大家參考一下 
我地去程的士RMB32  回程RMB24 真系好快就到💁🏻





見到嗎?落車位就系右上邊,行去左手邊,就到CAFE啦😁有架車果到就系嫁啦

我地角得成件事,比想像中好容易囉,起初仲擔心好難搵到間CAFE TIM😂


到達CAFE時間:11:40AM


我地入到去,好似傻左咁。。。不停講,好靚呀😂😂😂
(之段不停就系影相,影相,影影影。。。開始左我地瘋狂拍照時間)

😜去相。。。。。






❤️以下落黎就為大家介紹下個場地啦❤️

室外~



































































影影下相。。。肚餓 。。。我地要食野先
相比香港既CAFE,大陸真系好平呀!!
唸下,仲有成間別墅比你任影,成件事變左更加底😆



















其實我系YOUTUBE見到有人去過呢間CAFE 又見到呢杯飲品好吸引我
你地睇下 真系好靚呀 我地影左勁耐 都5捨得開始飲 😂





我地揀左系草莓慕雪 ,藍柑慕雪 RMB45@1
我可以講 味道好正😍睇得 影得 飲得 正呀❤️
(記得比埋張相距睇,開頭我地差啲落錯單,真系好彩。。。哈哈)






我地兩個,叫呢到已經夠食啦!
TL先系RMB163  每人SHARE返都系HKD100一位咋 場地任玩喔^。^


黎。。。飲杯😂😂






















💭溫馨提示💖
想好似我地咁,好似包場就要早啲出發啦😄


估吾到呢間CAFE咁窩心💕
當大家手機真系用到冇電吾洗驚,有充電服務 哈哈😁









真系吾系講笑,每一個角落都比我地影雲哂咁制😅😅







點解。。。點解啲角度咁緊要,可以影到我咁腳長😆
(明明得158CM又肥又短😛)




👆叫餐區




















黎啦,講左咁耐。。。
帶大家上樓上,樓上主要分為三間房,分別吾同風格。。。
我覺得樓上就。。其實冇咩好影☺️
我地主要都系地下同室外!







ROOM 1 
睇落好似成間漫畫房咁,但其實全部都有實物系到
窗,冷氣機,雪櫃,枱。。。。。
















呢間房有個小露台,我地系到講笑。。。
如果呢間系我地屋企就好啦,真系大把位用😆😆😆😆


相識是我們一種緣份💕




ROOM 2
黑白房。。。化妝間。。。







ROOM 3

我都吾知點形容呢間房好 。。。











洗手間在二樓。。。







































出返去室外。。。 




































的士返深圳灣 快左又平左RMB24
落左丟士直行就會見到以上畫面,左邊買車票就前往過關😃




噢。完滿囉😃
好完美既一日✌🏻終於玩完啦 ❤️
如果大家都有興趣去 記得早啲出發 寧早去早回 CAFE會小人好多
因為我地 3:00PM  離開CAFE時已經開始多人 每枱都有人座😅


如果大家有興趣可以去我YOUTUBE 
我把今日既一切都錄底左,上去睇下啦☺️
我會繼續努力 支持下我比個LIKE啦 💖




地址:深圳市南山區太子路工業一路碧濤苑10號別墅
     IH CAFE (真系成幢別墅改成一間CAFE)
方法:深圳灣 的士過 24-35RMB 車程10MIN 



大家有咩歡迎PM留言💕因為你地既留言其實系一種鼓勵😆



 


沒有留言:

張貼留言