2015年10月28日 星期三

❤ 2015 韓國 -明洞-南山塔 9週年快樂 當時懷孕妹妹3個月❤


我承認第二次大肚 對於我黎講系好辛苦 
食咩都吾好味  又勁累  行路如蝸牛😔
不過冇辦法 機票酒店都一早BOOK好哂  後來才發現懷孕二胎 ^O^








都系好常見  坐凌晨機  系累到個點
去到酒店緊系執返眼耳口鼻先啦  








































第一日  去行景點啦 明洞 首爾塔








































在次證明角度的重要性 真系好緊要




























每一個地方也拍一張親親的照片 好幸福








































這張照片的動作是老公說明要這樣拍的
呀 沒想到 效果影出黎又可以喔 哈哈
因為寶寶就在我的肚子呀


































































楓葉  時間機預剛剛好  
原本都吾知道會有楓葉 沒想到  真系好多好多 
我咁大個女都系第一次見到咁多幾隻顏色都有既楓葉 好靚呀























































不停影不停影  哈哈




























我的男人與首爾景😎


































































比心心系我好中意既POST 哈哈




上首爾塔 坐左呢架無人開既纜車上山啦



























真系呢次大肚食咩都冇味    


沒有留言:

張貼留言