2018年7月27日 星期五

❤ 2018 ❤ 曼谷泰輕鬆- ^O^ Audrey.Cafe.Bistro 充滿鄉村風 環境優雅CAFE❤







因為生日  今次終於可以兩公婆名正言順地出走

真系真真正正享受二人世界幸福快樂 哈哈哈😀(奸笑)
可以冇兩個女系身邊   等我呢幾日獨自佔有老公😂  



今次既TRIP好突然 真系臨時話去就去 生日真系任性 哈哈
決定左之後我緊系吾會錯過呢個機會  緊系要PLAN下行程啦
不過都主要嘆 食 訓   按摩   去足5日 每日都按摩😍







































凌晨機關係 覺得第一日好似好多時間用咁 HAA
首先 一早去拜左我地人生第一次拜四面佛 一個幾好既經驗




之後 時間還早 安排左按摩環節Phrom phong 站  At ease massage & spa  兩人1050B
BTS一出行一陣就到 5MIN都5洗  吾知點解次次都訓著左  真系泰舒服啦 每日都要按呀
老公全身推油 我化哂妝 只能按腳就算 等陣去靚靚CAFE影相 哈哈






































Audrey.Cafe.Bistro









































其實 好老實 ....  講真 食既香港都食得到
我真系至在食距CAFE既環境   哈哈 影相影相  老公變身龍友幫我影到火
我一早EMAIL BOOK左11點 早去 影完慢慢在食 影完之後就LUNCH爆場







































特色在於充滿鄉村氣息 環境又優雅 現場真系好有氣氛😚😚







































溫馨提示    想坐呢張枱既朋友仔 
你一系11點準時到 一系就預早EMAIL BOOK定講要呢張 哈哈







































11點去到 系好小人 基本上你任影
但11:30 慢慢就好多人  我好彩影完 吾系我都5好意思影 哈哈



























































環境基本上我好滿意 😍








































食物方面  系呢支高身彩色既水果飲真系好推介
距每隻色都飲到5同味既 GOOD 飲到我不側停講好好飲 😛



































































門口都有個影相位  花 花 花 都系花 我系花痴都最形容不過啦 😎😍






























朋友仔   你地記得記得要叫呢個 我入到去掛住周圍影相都吾記得睇清楚
埋哂單 出門口先睇到原來有呢個CAKE 好似好好食 好靚  可以不仿一試

CAFE 網站 : 
Audrey.Cafe.Bistro 開11:00AM
我地系去Phrom phong 站 Emquartier商場 8th floor 果間分店



離開Emquartier商場時 比我望到9樓之間有條天橋系玻璃地 我地即刻上去睇下 哈哈 
其實 真系有啲驚囉 行過去果時我吾夠膽望地下😁



我對眼都系水平望 但個角度比你地睇下望落地下系咁樣嫁 哈哈



點都要合照一下既 我喔 點會吾影相呀 哈哈



你地睇距  比我真系吾夠膽... 


下一集介紹
Baiyoke-Sky Hotel 81樓自助餐 


沒有留言:

張貼留言