2018年7月27日 星期五

❤ 2018 ❤ 曼谷泰輕鬆- Baiyoke-Sky Hotel 81樓自助餐 飽覽360度曼谷風景❤



我系KLOOK預先買左兩張 Baiyoke-Sky  Hotel 81樓自助餐票  
$400 港幣 二人先四百! 底!!!😍😎
約好哂日子時間 去到換領返就搞店 😄






































我BOOK左既系81樓  5:00-7:00PM 

前往  Baiyoke-Sky  Hotel 自助餐既方式好得意
首先  要去到1樓 在轉升降機去19樓
依然你既樓層有個員工就幫你在按去指定樓層






























































坐左張窗邊位 望住這風景食自助餐真系好正
曼谷既塞車景都可以睇到哂 哈哈





























  Baiyoke-Sky  Hotel 自助餐  發現一個吾好既地方
 距地飲料吾系免費 要每樣飲料比錢
 只系呢兩支先免費 哈哈 
 仲要你叫距比WHATER你先有
























WO 黎張食物大合照先  😎😍😎😍😇








































基本上  都系左右實有香港人 
叫距地幫忙拍個合照 搞店就開餐 正呀





有港式類似打邊爐咁  個魚勁滑 真系好好食呀




我地食左3份呢個蛋  每一啖都充滿海鮮味  真系好正呀






日式食物都有  食物款式大致上系圍繞住360度轉住去拎野食



我不停影相  食物種類太多
有好幾樣我事後睇返相先發覺原來我當時都冇拎黎食到😔




冬陰公湯  又系好好味 
我黎左5日 5日都有食咁街 果種酸+辣 仲有棷奶香  另人十分回味




羊架都有 不過我本人就吾好啦
但我老公都話好食既 睇距都燒得5錯






中式 食物都有  有炒麵 炒飯果D  我冇打開在影啦
我覺得自助餐吾食呢D 哈哈 大家都應該系啦😂






























大家 一定一定要食呢個 真系10份好味呀




煎炸食物 點會冇呢



糖水  







水果 不停轉款 去拎左兩轉見水果都轉哂 
甜品 真系多種選擇呀
我唸我兩個女黎到一定最好水果同甜品 哈哈😆






























































臨走果時  夠鍾都吾會有人趕你走 你可以繼續...
不過 實在,,,, 已經飽到上心口
人已經小左 把握機會 系呢個位影張相先






































































其實如果大家時間PLAN到既  
食5:00-7:00PM 呢轉系好好既  因為你真系見住距黃昏景到夜景既轉變





















































由於張票價已經包含左  我地可以上去頂樓360度自動旋轉 
欣賞飽覽360度曼谷風景  果360度自動轉 系轉到勁慢 哈哈
我地影左幾張相  停留左一個圈就走左啦


前往方法:
Ratechaprarop站一出  行5分鍾就到啦
記得GOOGLE MAP啦

下一集會介紹
JJ MARKET  Chatuchak Weekend Market  習道習




沒有留言:

張貼留言