2018年7月28日 星期六

❤ 2018 ❤ 曼谷泰輕鬆 JJ MARKET翟道翟 & After You Durian Room榴槤沙冰糯米飯 ❤

繼第三次黎JJ MARKET ,Chatuchak Weekend Market
第一次 同一對情侶黎
第二次 前段黎左2次但門口位又返回 (好慘果次)
今次  終於又黎到SHOPPING

其實  對我老公黎講  距系最大收穫既😎


今次 第三次黎曼谷
住既酒店我住返第一次果間  詳情大家有興趣可以去以下網址睇返 😆











































早晨 😀   我地系酒店食完好豐富的早餐就出發JJ MARKET啦
酒店去到MO CHIT站 大概需時40MIN

大家記得最好帶個環保袋 我地直接推住個書包一路行 好方便

一出到去系勁多人 勁多人......
大家記得   JJ MARKET 只系得星期六, 星期日先會開嫁


























黎左幾次都系第一次系呢個位打卡 哈哈  YEAH








































我自己個人覺得行大街仲多野買 比較適合我地
條路闊D行又舒服D

























JJ MARKET 個地圖話大5大 話細5細
加埋都有好幾個足球場既地方

   不過   只要行重點 其實都好快行完 買到自己想買既野
   一樣啦 大家有興趣都系自己去以下網址睇返

2013 ❤ 泰國曼谷 必去週末跳蚤市場 (翟道翟Chatuchak) ❤







































勁可愛 我地一家都買左一套 去玩水齊齊著 影相好靚囉😄














































男人TEE  真系吾知點解可以咁平 
$640B 就有4件TEE  無論款式同質地都系做到好好  我呢D精明師奶好識睇 哈哈
唯返港幣$150 就可以有四件  你吾系吾買下 我都嫌買得小比老公
























女裝短牛仔褲   $60B咋  相等$14港幣







































所謂大街就系呢條 得一條 你去到一定識既
呢條大街既左右兩邊SHOP都已經好多野你睇你買





行下行下 又發覺 原來吾同出入口都會有呢個打卡位😎😎








































大街中間位都會有好幾檔熟食檔口













































見到好多人排隊買棷子雪糕 就系COCOJJ  好正呀 我地都一人食左一個😜😚
































大穫飯一穫熟   哈哈 



























最後  呢個打卡位 我哀求老公在同我影嫁咋
因為以上已經影左其他地方又翟道翟呢個位影過
但呢個好可愛呀 我點可能吾影喔 😜















































原本想買20條 以為行下又會有其他  點知吾見有
只買得7條  距系咁哦我 哈哈 😂😂

























番皂真系咩樣都有  送比我都吾會用啦 哈哈
不過距有好多款  水果型果D都吾錯既 $100 B 有4舊  做手信都系吾錯既選擇 😊







返返去SIAM 站揾我好想食果間榴槤專門店  只此一間嫁咋
但系見food court呢到勁多間勁多間選擇  
我地系吾同店買左幾樣食物  
豬手強烈推介 😍


甜品時間   After You Durian  Room 終於比我食到啦
老公都笑我冇介紹錯 哈哈

記得吾好入錯呀 雖然大家都系 After You
 但系只系 After You Durian  Room先專食榴槤嫁




























睇落似冰 但你每一啖入口都系榴槤口感嫁  我真系好想在食
一路打一路都系咁吞口水   唉....



CHIT LOM 有好幾間系做按摩既SHOP  一條街都有5間 好近CHIT LOM BTS
大家都可以參考一下  我原本系去Chang foot massage 點知無位
只好去下一間Jasmine 
































今日買左好多戰利品 收穫不錯 正呀
最後 緊系按個腳 舒服一下 做個ENDING啦 😜
























我地拎左兩個GIP黎 一個我地擺 另一個系專FOR BIG C戰利品
買左啲調味料 實在太中意冬陰公湯味 仲有一大堆零食 冇下次😂😂







































下一集會介紹
我地住欣既獨立VILLA  YEAH😍


沒有留言:

張貼留言