2018年8月1日 星期三

❤ 2018 ❤ 曼谷泰輕鬆 華欣獨立Villa Dhevan Dara Resort & Spa 私人泳池 想點就點 ^o^




每次黎泰國都總要黎華欣輕鬆一下

今次我地系去左曼谷先 SHOPPING完最後先黎華欣嘆返幾日😊

 5日4夜去過所發生既事 我終於整好左條片😃有興趣朋友快D入去睇下😎




我地一早CHECK-OUT 準備出發華欣啦
呢次個司機 好好人呀 距個樣仲有D似日本人FEEL 哈哈





我地系經由以上網址BOOK車既 都系睇網友介紹嫁咋
但結果都好滿意 價錢又公道 一黎吾怕比人呃 二黎司機實會清楚了解知道你地址系去邊






































 去到未到2:00PM  慣例未夠鍾吾CHECK-IN

但好好彩既系 距地竟然比我地1點就可以入VILLA啦 好野~~~
























呢程哥爾夫球車 哈哈
每之出入都接送 😃



影下個VILLA 大堂比你地睇下先




 休憩地方都好夠既 不過我都講 好熱呀 
真系難為D職員 冇冷氣既地方做野呀 





吾知點解發覺 每一次去泰國都有得玩千秋 哈哈



今次 我地住入JASMINE 60 VILLA  離大堂好接近 一分鐘就到
因為住得好入好入就..... HA 驚人小
睇下面地圖  紅圈系大堂CHECK-IN  綠圈系我地住VILLA 橙圈系食早餐同阿公泳池



我真系第一次住呢款VILLA咋 真系一間大屋你住 好正呀
泳池系私隱度勁高囉


溫馨提示  如果你地住呢間記得EMAIL定去問BOOK定距地既SHUTTLE BUS呀
因為一車得14坐位嫁咋  BOOK到可以每次每程都慳600B呀  
但留意返 個SHUTTLE BUS既班次時間  






未夠3點班車出去  緊系影相啦
我真系有備而去嫁  準備好兩個大水泡玩水同影相用 哈哈
好彩系電泵 基本上都好快好方便就搞店

















































































一連串既相 有冇閃親大家
在此 並冇他意 真系開心SHARE呀 😊😎









































當男人 拍攝技術叻左果時 我真系贊到距上天花板呀  哈哈
幫我影左12年 確實系慢慢有好大進步既 😜




激情與細水長流的愛情你偏向那一種?

兩者兼備吧🤣好貪心😁😎🤓🤩

第12年生日陪我一齊渡過,多謝你🤗

未來的那些年也需要有你,才完美





因為有一日我地全日都幾乎系VILLA 我地就叫左TEA食  坐7點班車出去




呀 系喔  介紹埋Dhevan Dara Resort & Spa 既早餐地方先
打電話叫哥爾夫球車接送 好快就到 都系不足3MIN
環境都好好 食物每日都不同款 大致上就系咁 大家可以參考下😚





我地每日食早餐  基本上都系香港人  一家有
吾系香港都就系台灣人  離5開呢兩種人 哈哈






早餐對出就有POOL BAR  同埋阿公泳池 人人都黎得既 
因為呢到既房有D系冇私人泳池  咁就要出黎呢到先玩到水啦




最夜班SHUTTLE BUS系10:30PM 返到黎影一影個大門景😎

今次對於呢間Dhevan Dara Resort & Spa 有私人泳池VILLA 都好滿意 
多謝呢到又比左一個十分美好既回憶比我  好開心


下一集介紹 :
華欣有咩食之分享



沒有留言:

張貼留言