2018年8月15日 星期三

❤2018- (下集) (下集) 廣州增城- 三英溫泉渡假酒店 ❤ LINE CAFE深圳灣



































下集 下集 下集  你地睇左未?
實在太多相同你地分享 吾好意思 哈哈😂😛😜😝😎
因為呢個團真系好好玩呀 大家都玩到真系好開心
仲有 平靚正呀😊





































呢張相睇落顯到媽咪同奶奶好侯生   顯到我好老   哈哈
不過 冇所謂  最緊要大家開心    呢張相我好中意 
























































開放時間系由早上8:30-12:00凌晨























































兩姊妹 已經習慣左出到去  要拖實手仔😊
亦都估吾到距地都浸到溫泉 但就吾可以去溫度較高既池浸 
































大家吾洗擔心夜晚泳池水溫會凍   系吾會 吾似香港咁  一夜晚冇太陽水就凍
距呢到恆溫  點都系暖粒粒  吾想上水果隻 好溫暖

呢個小池後面有大概10個吾同款既按摩池 每一個噴射位都吾同
我媽咪話好舒服  真系好正呀 我自己覺得好肉酸 哈哈








房間張大床 真系大到不得了 
一下子系訓到5個人 KING到呢 😎




























系第一晚  有宵夜食 燒雞  多汁 肉都系滑既
預先系去既車程領隊會問你需吾需要   
 RMB$90一隻  加支天地一號一支啤酒就多謝RMB$120






















泳衣 3日系冇乾過 因為不停每日都玩水 哈哈
房有個溫泉缸   有日早上玩埋啲花瓣





































今次玩酒店 我冇帶到腳架先生 影返張大合照先 😂😂




























今次兩老都有黎  有一晚距地帶兩隻野訓 
搞店哂距地   我兩公婆自由時間 哈哈😎






















最後跟團餐飯 好地到呀 酸弄豆角我好中意食 😚



因為紅立坊各位團友一致都吾去
所以領隊安排我地系深圳灣逗留一小時  我地緊系帶距地去LINE CAFE啦😀

























真系好開心 完滿結束呢三日兩夜啦
今次我地系JOIN  味力之旅  團費大人$699 小童$549  
另計保險同領隊費   呢次一家4大2小 埋單系5276  三日兩夜

距呢個團有另外玩2日既
夠吾夠玩就真系睇你地啦 2日團仲底呀  




































 
大家可以參考一下
如果報2日就系無左中間果日時活動 
但每人加多200 玩多日 食距早同晚自助餐都底啦 哈哈


沒有留言:

張貼留言