2018年8月14日 星期二

❤2018- (上集) 暑假繽紛遊- 廣州增城- 三英溫泉渡假酒店 ❤3曰2夜 HapPy FaMilY



















暑假期間  兩公婆走左轉泰國  😎
呢次帶小朋友長輩跟團玩左3日2夜 廣州-增城
對於今次JOIN團 實在太滿意呀 兩老都比足100分😄






首先, 我地第一個站就系去左摘火龍果
不過,果到已經為我地準備好一大盤水果 有西瓜 有紅肉火龍果




好甜好甜呀 真系好好食  而且紅肉既火龍果天有益呀





一場黎到呢個火龍果場 咁大自然 緊系要落去影返張相留念啦





























第一餐 圍飯  質素不過不失呀 ^O^
正正系餐廳出面有2張跳彈床  大人小朋友都上得去呀
我都真系10幾年冇跳彈床 即刻自己都童真埋  哈哈
























酒店大堂
一入去  天花有一大排雀仔既吊燈 都幾吾錯























左手邊就系CHECK-IN既地方
























在旁邊就有個位自己BAR野飲





































房間一切都好滿意呀   景觀好開揚  夠哂光








貼心程度真系好好
廁所 同浴室 同洗手盤系分開3個地方  好多都系一間廁所包含埋
分開3樣完全吾洗驚爭廁所用啦 哈哈😅





































牙刷系好軟果隻 刷牙吾會痛呀😎




6:00PM先開始食晚上自助餐
緊系把握呢2個中去玩下啦 吾系真系酒店訓教下 哈哈
睇下個地圖 呢間酒店有成5個泳池呀 真系好正呀
溫泉都已經有30幾個 有室內 有室外
開放時間8:30AM-12:00AM  完全符合到大人細佬既需求呀

我都等距地訓左教 兩公婆在走落去浸溫泉  真系好正呀😎






















兒童水上泳池  我最期待嫁  😍
因為知道小朋友一定勁中意呀   仲要水上有勁多波波
玩到距地勁開心呀  距地面上既笑容系我最大收穫😘
















































沖浪池
距會系特定時間有大量泡泡吹出黎 好正呀   已經影吾切相啦

















































120米泳池   我覺得距系按摩池  因為有5同類型既水上按摩
池中有個圓形小童池 方便大人玩之餘 小朋友就系入面
距地吾夠高  自己系出5到黎嫁 哈哈



























































呢個池就系專玩大水泡既 大同埋個水上拼圖都系呢個池玩
酒店既圖案  4塊為一圖  仲有水上藍球玩




























呢幾張相最後一天臨走時影既   天氣開始落雨黑雲
真系好感恩  🙏🙏











































室外既溫泉   有雀籠  有帆船  真系好得意呀 哈哈
溫泉既溫度都任你選擇 有30幾個 我見最底37.1-43度都有
基本上 你落左去都系包池  吾會有人落黎




























仲有一個小魚池  比你親親小魚
兩老都一致話啲魚食左好多距地腳皮
我真系好疑惑 究竟系咪真系得嫁? 哈哈 😂



呢個團既親子活動就系  整蛋糕  填顏色  水上拼圖 最後完成任務就會有神秘禮物
就系送酒店標記既公仔  哈哈   你可以用RMB$38買一隻都得




食自助餐地方都夠大既
因為都有室內同室外  自由選擇啦































圖上系早餐款  圖片都只系一部份  參考下 都仲有好多野食

圖下系晚餐款
有魚生 有蝦有翡翠螺 青口 等等....  我都吾記得啦😅

總之食到我地飽一飽






小可愛妹妹  仲吾比我影到你呢幕 哈哈



 仲有呢D K房比你唱歌  點會悶呀 哈哈






















我地第後就系室內溫泉
我覺得好似桂林果D咩石咁 都幾有特色呀
夜晚靚過日頭好多  夜晚有5光10色 😜






















真系好優閒呀😃😃😄
我地食飽行左陣  轉頭就上房換衫落黎玩過



快啲去睇埋下一集啦
❤2018- (下集) (下集) 廣州增城- 三英溫泉渡假酒店 ❤ LINE CAFE深圳灣

因為一次過咁多相 我怕你地LOAD得好慢 哈哈😎


沒有留言:

張貼留言